17. 4. 2016

Ještěd Sky Race

Setkání na startu "kdo to je? Jo to je ten okrout. Ahoj já jsem Mirka"

VS: "Pojďte za mnou, já vám ukážu kudy"
Pivo Před startem
Sluníčko, před startem přeje iTB

Iva je elita, respektive má s ní společnou registraci :)
Advid: "Já vám nic neukážu, já nejsem schopen"
Rozcvička před startem - až se houpe střecha

VS v prvním táhlém kopci, hned po startu "Rovinky se běží"
VS mne dojde v prudším stoupání k občerstvení a jen se lakonicky zeptá "Tak jak se ti u nás líbí?" a ukáže mi záda, až do cíle už ho neuvidím
Kde je Ještěd - v mlze
Při druhém dobývání Ještědu v kamenné suti zase potkáváme fandícího Honzu Bartase, ptám se ho "Honzo, že tohle ty taky chodíš?" JB: "ne tohle se běhá" To mne rozložilo :)
V cíli "Kde jsou klíče?" - u Digiho - jdeme zpět, fandíme podél tratě, jinak bychom zmrzli.








Renata podlézá cílovou bránu, nic ji nezastaví :)

iTB v praxi a v cíli
Cesta zpět a zase slunce, byl to krásný den.

Závod moc pěkný, nádherná trať, luxusní zázemí.
150. místo, 107 v kategorii, za 2:52:44

Za fotky moc děkuji Digimu

2 komentáře:

  1. Tenhle zápisek mi úplně unikl. Ještěd obrazem - pěkně shrnuto! Byla to (za mě) skvělá akce. Pokud bude zdraví sloužit a chuť běhat, ráda bych příští rok zjistila, zda se Ještěd neumoudří a nevyleze z mlhy :) Moc jste mě potěšili, jak jste na mě čekali na seběhu s Pavlem a běželi se mnou do cíle. Jednak to bylo milé a druhak jste ze mě po tom všem vymáčkli na mě neuvěřitelné tempo 4:40 (i když jen na chvilku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ještě že tam bil Digi jinak by zápisek nebyl :) Souhlasím s tebou, byla to super akce! A jestli to správně chápu, objednáváš si nás s Pavlem na příští rok :)
      Ať se daří!
      Mm

      Vymazat